miércoles, 4 de noviembre de 2015

Diario de sesións 3

Asignatura: Xeografía e Historia. 
Nesta hora mandaron me os datos necesarios para ter o proxecto completo xa qeu debido a un problema coa dirección de correo non me chegaban. Están elixidas xa as empresas, gustou me a elección, xa que eran as que me esperaba polas súas interesantes características. Aprendín a facer unha carta de petición dunha visita, aínda quede que nos a revisen. Sen embargo, sigo descontenta co traballo en grupo do meu equipo xa que noto que terminamos as tarefas dúas personas unha anda a distraerse constantemente e outra que non participa en toda a sesión, e costa facilitar un bo ambiente de traballo así.
Asignatura: Galego.
Nesta segunda sesión estivemos más centrados, Olga revisounos os modelos de solicitude para as empresas, rectificamos as distintas faltas de ortografía e as enviamos, aínda estamos a esperar as respostas. Sí que notei un mellor traballo de grupo, aínda que nos sobrou un chisco de tempo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario