1) AltEnergy é unha empresa S.L o que
significa que é unha sociedade limitada o tipo de empresas máis extendido en
España nestes momentos sendo moi utilizada por pequeños empresarios autónomos.
Agorá mesmo non podo saber con exactitud o numero de traballadores nin a
procedencia de capital, así que o preguntaremos na empresa.
2) Pertence ao sector
terciario xa que propón servizos ás persoas ou ás outras empresas sobre
instalaciones eficientes, energías renovables y eficiencia enerxética,
logística interna e construcción de naves e consultoría asesoramiento e xestión
enerxética. O subsector ao que se dedica e a enxenería.
3) En España houbo unha clara evolución da importancia económica
e laboral deste sector, así, pasamos dun 30%
a mediados do século XX a case un 70% que alcanza na actualidade. Dá traballo a
un 68% da poboación activa; é o máis importante dos tres sectores na
actualidade. No mundo nas
últimas décadas, este sector diversificouse e creceu de forma espectacular. Nos
países máis desenvolvidos o sector terciarioconforma entorno ao 70% do producto
inferior bruto. En países de desenvolvemento medio como por exemplo Brasil ou
Tailandia ronda o 50% o 40% en Irán ou Indonesia e nos países menos
desenvolvidos alcanza porcentaxes no PIB moi inferiores.
4) Esta empresa
ten 3 actividades económicas principais: A primeira sería Enerxías renovables e
eficiencia, a segunda loxística interna e a tercera consultoría e asesoramento
e xestión enerxética. Estas tarefas as realiza directamente na nave da empresa
situado en Av de Madrid, 62, 36204 Vigo,
Pontevedra
5) Localización e factores de
localización.
Sitúase na Avda. de Madrid porque é un dos
lugares máis transitados de Vigo. Ademais está ao lado dunha gasolineira, o que
favorece que as persoas que paren vexan a tenda de decidan optar por un cambio
e pasarse ás enerxías renovables.
6) Factores produtivos que precisa para o
proceso de produción: recursos naturais, traballo e capital.
Precisa de alguén que lles surta de
paneles solares, instalacións eficientes... Tamén de traballadores que estén na
tenda para vender e outros que se especialicen na instalación ou consultoría.
En canto ao capital necesitan ferramentas para facer as instalacións, cartos
para comprar os produtos que necesiten....
7) Mercado ao que dirixe os seus produtos
(rexional, nacional, internacional, bolsa).
Dirixe os seus produtos cara o mercado
rexional ou nacional, xa que é unha empresa pequena que só ten unha tenda e
esta sitúase en Vigo.
8) Métodos da empresa para reducir custes de
produción (deslocalización), aumentar a produtividade ou incrementar as ventas
(publicidade).
Para incrementar as ventas a empresa se da
a coñecer cunha páxina na rede. Tamén inflúe que estea nun lugar tan
transitado.
9),10),11),12)As ultimas catro preguntas non podemos
completalas porque necesitamos información que non podemos atopar en internet o
na súa paxina web. Por iso a completaremos cando estamos facendo a entrevistab
sobre a empresa
No hay comentarios:
Publicar un comentario